Brev:
Lang flyrejse
8. september 2008
Alder:
17 mdr.
Lang flyrejse
Hej.
I december, når Sebastian er 17 mdr., skal vi til Shanghai i 14 dage.
Mine spørgsmål går på, hvad vi tager med i flyet af legetøj eller lign. til en dreng i den alder og hvad med jetlag?
Hvis flyet er et direkte fly så er rejsetiden ca. 11 timer - hvis vi har et stop undervejs, så forlænges rejsetiden lidt.
På forhånd tak for dit svar.
Med venlig hilsen
Maj